Mobilitate totală în Managementul Mentenanței
O singură aplicație vă permite să faceți cereri de mentenanță, să efectuați și să raportați comenzi de lucru, să verificați stocurile din depozit, să creați echipamente noi, să înregistrați parametrii de funcționare și să efectuați orice operațiune direct pe un anumit echipament sau sistem prin scanarea unui cod QR sau a unei etichete NFC.

Orice de oriunde
Orice utilizator cu un nivel de acces specific, predefinit, poate vizualiza toate echipamentele, cu informații detaliate despre datele tehnice, fotografii, documente, parametrii de funcționare, puncte de citire, articole din stoc și istoric de mentenanță.
Urmăriți starea comenzii de lucru
Utilizatorii pot urmări cu ușurință starea comenzilor de lucru pentru toate activitățile de mentenanță. Fiecare tehnician își accesează activitatea și o execută, raportând atât timpul cât și piesele de schimb utilizate, fie că se aprovizionează din depozit, fie direct dintr-o achiziție nouă.
Semnătura digitală
Posibilitatea de a configura două stări suplimentare în timp ce ordinul de lucru este “În curs”. Aceste stări permit operatorului de mentenanță să “Execute” lucrarea și destinatarului să o “Aprobe”, în ambele cazuri folosind o semnătură digitală pe interfață.
Start & Stop + AR
Efectuarea sarcinilor cu ajutorul realității augmentate oferă tehnicienilor acces ușor și direct la instrucțiuni pas cu pas pentru executarea fiecărei sarcini, imagini reale ale echipamentelor și componentelor îi vor ajuta pe tehnicieni cu task-urile care trebuie îndeplinite și o funcție de pornire și oprire pentru a înregistra cu ușurință timpul petrecut.
Fără hârtie cu QRcode și NFC
ManWinWin Smart Tag permite, prin citirea codurilor QR sau a etichetelor NFC, efectuarea sarcinilor de mentenanță direct pe echipamentele existente în ManWinWin. Orice utilizator cu acces corespunzător poate citi eticheta, care deschide automat fișa echipamentului cu datele tehnice, o poză și mai multe opțiuni.
Echipa dumneavoastră de mentenanță va înregistra cu ușurință toate informațiile necesare în timp real, ceea ce va garanta o experiență fără hârtie și o productivitate sporită pentru echipa dumneavoastră, precum și date importante de mentenanță pentru analiză și raportare pentru Top Managementul companiei dumneavoastră.
Atribuiți priorități pentru echipa de mentenanță
Pagina de pornire a ManWinWin APP arată lucrările în așteptare ale utilizatorului și acțiunile necesare care trebuie întreprinse. Un ecran simplu și direct care facilitează activitatea zilnică a tehnicienilor de teren.


Simplificarea comunicării
Fiecare operator își poate plasa și gestiona comenzile din ManWinWin WEB.
Cereri de mentenanță pentru raportarea defecțiunilor, cereri de achiziție atunci când este necesar să se rechiziționeze un articol care nu există și solicitarea către depozit, pentru cei care doresc să gestioneze cererile de articole necesare pentru efectuarea lucrărilor.