Suport ManWinWin
Dispunem de asistență permanentă, asigurată de tehnicieni calificați, pentru a rezolva orice problemă legată de utilizarea software-ului nostru.
Întrebări frecvente (FAQ)
Începeți prin a citi întrebările frecvente, poate că răspunsul la întrebarea dumneavoastră se află acolo.
01 - Cum pot localiza baza mea de date EXPRESS sau START?
EXPRESS și baza de date START este o bază de date Access și este un fișier .mdb localizat în folderul
“…\Documents\ManWinWin Software\ManWinWin Express\Database”
02 - Cum pot face o copie de siguranță a bazei mele de date?
03 - Cum pot schimba limba interfeței ManWinWin?
04 - Nu reușesc să tipăresc rapoarte. Ce trebuie să fac?
05 - Cum pot accesa aplicația ManWinWin?
06 - Ce sisteme de operare sunt compatibile cu ManWinWin?
07 - Ce trebuie să fac atunci când ManWinWin EXPRESS sau START nu poate stabili conexiunea cu baza de date?
08 - Cum pot obține licența mea gratuită ManWinWin Express?
09 - Toate articolele pe care le înregistrasem în ManWinWin au dispărut din sistem. Ce ar trebui să fac?
10 - Am inactivat un element și acesta nu mai apare în lista de elemente. Cum pot să îl activez din nou?
11 - Mi-am schimbat PC-ul, ce trebuie să fac acum?
12 - Nu pot găsi ordinele de lucru închise